INFOLINIA 24/7

+48 22 379 04 71
  • ZANIM WYNAJMIESZ SAMOCHÓD
    1. Czy rezerwując samochód otrzymam wybrany model?
    Składając rezerwacje wybierasz konkretną markę i model z danego segmentu samochodów. Podstawimy Ci wybrany samochód z segmentu na który złożyłeś rezerwację, jednak zastrzegamy iż w niektórych sytuacjach możesz otrzymać samochód innej marki z tego samego segmentu o tych samych parametrach.
    2. Czy wynajmując samochód musze wpłacić kaucję?
    Nie pobieramy kaucji ani depozytu przy wynajmie samochodów.
    3. Jakie dokumenty są potrzebne aby wynająć samochód?
    Aby wynająć samochód konieczne jest prawo jazdy oraz dugi dokument tożsamości tzn.: dowód osobisty lub paszport.
    4. Czy można wynająć samochód posiadając prawo jazdy innego kraju?
    Tak można wynająć samochód posiadając prawo jazdy innego kraju.
    5. Jaki jest minimalny wiek kierowcy?
    Kierowca w chwili odbioru samochodu musi mieć ukończone 21 lat i ważne prawo jazdy co najmniej od roku. W przypadku samochodów LUKSUSOWYCH i sportowych minimalny wiek kierowcy wynosi 25lat.
    6. Czy mogę wypożyczyć fotelik dla dziecka?
    Tak w każdym oddziale posiadamy certyfikowane foteliki dla dzieci w różnych przedziałach wagowych.
    7. Czy podstawiacie samochód na lotnisko?
    Tak podstawiamy auta na lotnisko bez żadnej dopłaty w wszystkich miastach w których posiadamy oddziały.
    8. Co się stanie jeżeli mój samolot będzie miał opóźnienie?
    Przewidzieliśmy taką sytuację dlatego składając rezerwację na samochód podaj numer lotu, kierowca podstawi samochód zgodnie z zaktualizowaną godziną przylotu.
    9. Czy samochód może prowadzić inna osoba?
    Tak samochodem może kierować inna osoba pod warunkiem iż kierowca ten został zgłoszony podczas składania rezerwacji lub w chili odbioru samochodu.
  • OPŁATY, KAUCJA, UBEZPIECZENIE
    10. Czy wynajmując samochód musze wpłacić kaucję?
    Nie pobieramy kaucji ani depozytu za wynajem samochód.
    11. Jak mogę opłacić swoją rezerwację?
    Płatności za rezerwację można dokonać na dwa sposoby:
    • karta płatniczą bądź kredytową podczas odbioru samochodu
    • kartą płatniczą bądź kredytową podczas składania rezerwacji na samochód
    12. Czy wynajęty samochód posiada ubezpieczenie?
    Tak wszystkie samochody posiadają obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie Autocasco (AC) oraz ochronę w przypadku kradzieży wynajętego samochodu. Podstawowy wariant ubezpieczenie Autocasco jest wliczony w koszt wynajmu samochodu i w przypadku szkody zobowiązuje Cię do zapłaty ustalonej kwoty udziału własnego.
    13. Ile wynosi udział własny w ramach ubezpieczenia AC podstawowego?
    Wysokość udziału własnego zależy od segmentu wynajęto samochodu i wynosi:
    • samochody MINI, EKONOMICZNE 1000zł
    • samochody KOMPAKTOWE 1500zł
    • samochody STANDARD, MINIVAN-y MAŁE SUV-y 2000zł
    • samochody LUKSUSOWE, SPORTOWE, SUV-Y, PREMIUM 3000zł
    14. Czy mogę wykupić dodatkowe ubezpieczenie AC?
    Tak składając rezerwację na samochód lub w chwili odbioru samochodu od kierowcy można rozszerzyć zakres ubezpieczenia. Dodatkowego ubezpieczenie znosi udział własny w przypadku szkody.
    15. Ile kosztuje dodatkowe ubezpieczenie AC?
    Koszt dodatkowego ubezpieczenia zależy od segmentu samochodu:
    • segment MINI, EKONOMICZNY, KOMPAKT STANDARD, MINIVANY, CROSSOVERY małe SUVY – 100zł za cały okres wynajmu
    • segment KOMPAKT – 150zł za cały okres wynajmu
    • segment STANDARD, MINIVANY, CROSSOVERY małe SUVY – 200zł za cały okres wynajmu
    • samochody LUKSUSOWE, SPORTOWE, SUV-Y, PREMIUM - 300zł za cały okres wynajmu
  • ODBIÓR SAMOCHODU I UŻYTKOWANIE
    16. Zapomniałem prawa jazdy, czy mogę odebrać samochód?
    Prawo jazdy jest dokumentem niezbędnym do wydania zarezerwowanego samochodu.
    17. Czy samochód, który wypożyczam, będzie zatankowany do pełna?
    Tak, wszystkie wynajmowane przez nas samochody są zatankowanego do pełna.
    18. Czy jest limit kilometrów?
    Nie ma limitu kilometrów, należy jednak pamiętać, że jeżeli planujesz przejechać w trakcie wynajmu więcej niż 3000km musisz zgłosić to w trakcie składania rezerwacji.
    19. Dlaczego muszę zgłosić że planuję przejechać więcej niż 3000km?
    Wszystkie samochody są nowe i objęte są gwarancją producenta. Przekroczenie terminu planowanego przeglądu gwarancyjnego może skutkować utratą gwarancji w samochodzie dlatego jeżeli planujesz długą podróż musisz otrzymać samochód który do zaplanowanego przeglądu ma odpowiedni zapas kilometrów do przejechania.
    20. Czy mogę wyjechać poza granicę Polski?
    Tak możesz wyjechać poza granicę Polski, pamiętaj jednak, że jeżeli nie zgłosiłeś wyjazdu zagranicznego w trakcie rezerwacji wymagany jest kontakt z naszym biurem obsługi i zgłoszenie wyjazdu zagranicznego i celu podróży. Za wyjazd zagraniczny naliczana jest opłata której wysokość jest uzależniona od kraju do którego jedziesz.
    21. Czy mogę przedłużyć wynajem?
    Tak. Jeżeli potrzebujesz przedłużyć wynajem skontaktuj się z naszym konsultantem nie później niż jeden dzień przed planowanym zwrotem wynajętego samochodu. Warunkiem przedłużenia jest opłacenie z góry za dodatkowe dni wynajmu, możesz tego dokonać ONLINE poprzez nasza stronę lub w oddziale Comfortcar.
    22. Co zrobić w przypadku awarii lub kolizji?
    Każdemu naszemu klientowi zapewniam 24 godzinną pomoc w razie awarii samochodu lub ewentualnego wypadku. Jeżeli miałeś takie zdarzenie skontaktuj się z nasza infolinią.
  • ZWROT SAMOCHODU
    23. Czy mogę zwrócić samochód w oddziale innym?
    Tak możesz zwrócić samochód w innym oddziale jeżeli wynajem trwa 3 dni lub więcej. Opłata za zwrot samochodu w innym oddziale jest ustalana indywidualnie w zależności od długości okresu wynajmu.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

PRACUJEMY 24H ABYŚ NIGDY NIE MUSIAŁ CZEKAĆ, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 22 379 04 71

NAPISZ DO NAS